O altfel de Londra

In Londra mai fusesem de doua ori, ultima data petrecand chiar 10 zile acolo, asa ca in weekendul petrecut cel mai recent acolo am decis sa fac un traseu mai putin cunoscut, cu ajutorul ghidului meu de incredere, National Geographic traveler - Marea Britanie (Adevarul Holding).

Sunt foarte prietena cu ghidurile National Geographic traveler si cred ca sunt ideale pentru turismul individual, deoarece propun trasee foarte explicite, astfel incat si un incepator intr-ale orientarii se poate descurca sa viziteze de unul singur, fara sa se rataceasca si fara sa rateze atractiile turistice. 
Asadar, am ales ca plimbare de o zi zonele Knightsbridge si Kensington, prezentate in ghid la paginile 80-81.
Plimbarea a inceput cu magazinul Harrod's, care era redecorat in totalitate in tema ,,Marele Gatsby'', vitrinele  afisand numai modele cu tinute glam din perioada anilor '20 (care se si intampla sa fie perioada mea preferata in materie de moda, dar si lifestyle). Zone in sine este superba, de aici si pana la Victoria & Albert Museum. (foto 1, 2 si 3 ).
 Foto 1

 Foto 2

 Foto 3

Imediat langa Victoria & Albert se afla Natural History Museum, cu un aspect mai degraba de catedrala (foto 4), si apoi Science Museum, cu un aspect mult mai putin spectaculos ( si nici nu am intrat).
 Foto 4
Am continuat traseul (foto 5&6 ) pe langa Imperial College, pana am ajuns la eliptica Royal Albert Hall (foto 7&8).
 Foto 5

 Foto 6

 Foto 7

 Foto 8
De la Royal Albert Hall m-am plimbat atat prin Hyde park, cat si prin Kensington Gardens (parcurile sunt unite chiar in fata acestei cladiri). 

Asta nu inseamna ca nu am dat o fuga si prin centru, sa mai vad o data London Eye ( foto 9 ), Big Ben (foto 10 & 11), si catedrala Westminster, si sa ma plimb prin Saint James' park (foto 12), pana la palatul Buckingham!
 Foto 9

 Foto 10

 Foto 11
 Foto 12
Ce sa nu mai ratezi in Londra:
- Regent's park
- zonele Soho si Covent Garden
- zona City (centrul financiar al orasului)
- catedrala Saint Paul (ofera o priveliste foarte frumoasa asupra orasului)
- Trafalgar Square (unde este si National Gallery, principala galerie de arta din Londra).
Pentru toate zonele mentionate mai sus, gasesti trasee in ghidul National Geographic.

Sfat: ia-ti umbrela, macar o ploaie tot o sa prinzi, si nu vizita Londra decat in intervalul mai-septembrie, in rest vremea e mult prea friguroasa incat sa te poti bucura cu adevarat de vizitat...